maandag 29 oktober 2012

Liebster award

          

              Ik las vanmiddag in mijn mail dat ik even naar Sippie haar blog Moest.
               Daar staat een verrassing voor mij Of ik even wou kijken 
               En daar stond dat ik de liebster Award heb gekregen 
                              Bedankt Sippie
          Er zijn wel een paar regels aan verbonden 
     Bedank de persoon van wie je hem gekregen hebt in de sitebar met een link naar haar blog.
          Post de award in de sitebar van je blog
         Geef de award door aan vijf volgers van je blog met minder dan 200 leden 
         Laat een reactie achter op hun blog.om te laten weten dat ze deze geweldige award gekregen hebben Bij deze heb ik de volgende keuze gemaakt. 


                                                               Richtsje 
                                                               Marjoleine 
                                                               Jolanda
                                                               Ans 
                                                               Leni. 
          Het zou leuk zijn als je ook bij deze bloggers even langs ging.

4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor de Award, ben er blij mee.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor de Awards!
    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for linking for my candy for my new CHNC challenge extra blog x

    BeantwoordenVerwijderen