zondag 7 oktober 2012

The Sketchy Challenge

               Allereerst bedankt Voor jullie lieve woorden op mijn vorige kaart.Ik vind dat altijd heel leuk om te lezen.Dan nu mijn nieuwe kaart.Met deze kaart doe ik mee met de Sketchy Challenge. 
Maak een kaart N.A.V deze schets.en doe ik mee met mijn kerstkaart clubje Maak een kaart met een sneeuwpop.Het papier is van Maja de stempel is een digi.Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.http://pinkinksketchchallenges.blogspot.nl/ 
Leafs Tietje.
 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Tietje,

    Dit is een heel mooi kaartje, prachtige sneeuwpop.
    En hele mooie kleuren, Super.
    Goed van je, dat je steeds aan die challenges mee doet.
    Het is puur geluk als je nummer uit gekozen wordt, het gaat niet om je creatie.
    Veel Geluk toegewenst.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje,leuk dat jemet The Sketchy Challenge meedoet!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen