zaterdag 13 oktober 2012

Winterwonderland.

De challenge op winterwonderland was een fotochallenge waardoor raak je geinspireerd door het zien van deze foto.bij mij was het de kerstbal. De schets is van marianne Jacobsen een Magnolia stempel de lantaarn de bloemetjes en blaadjes zijn van Crealies.en de tekst is op de computer.de schets heb ik ook voor de nederlandse kaart uitdaging gemaakt daar was het thema herfst.hij was leuk om te maken.Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 http://christmasblogchallenge.blogspot.nl/
 

7 opmerkingen:

  1. beautiful creation and love the inspired bauble great layout, thank you for joining us at the Winter Wonderland this week
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tietje nou heb even bij je rondgeneusd hoor en wat maak je mooie kaarten, helemaal mijn smaak. Super. Ben ook meteen volger bij jou geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tietje,

    Dit is weer een mooi kaartje, leuk ingekleurd.
    Moet ik ook maar weer eens proberen.
    Fijn weekend,

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card. I love the image and fab colours.
    Thanks for joining this weeks challenge at Winter Wonderland.
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart, erg leuk gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love all your layers - and the color palette! Wonderful card.

    BeantwoordenVerwijderen