vrijdag 23 november 2012

Challenge51

Na lang nadenken heb ik toch maar besloten om door te gaan met de kerstkaarten dus dit is er een voor volgend jaar heb ik het misschien wat minder druk op het laatst.Het papier is van Bo Bunny de Mistletoe collectionde stempel is een digide ster is van Joy crafts De kerstbal is op de cricut gedaan en de tekst digi is vanMarianne Jacobs. 
Met deze kaart doe ik mee met http://christmaschallenges.blogspot.nl/ Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden. 
Leafs Tietje.

5 opmerkingen:

  1. Ik vind hem weer helemaal super geworden Tietje, wat een geweldige digi is dit trouwens, weer eens iets heel anders, super. Je kaartje is top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kerstkaartje!
    Leuk dat je ook deze keer weer meedoet aan de challenge van CCWS.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje, Tietje. Leuke frisse kleuren en schattige digi. Leuk dat je weer meedoet met CCWS. Liefs,Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje Tietje!! Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van CCWS!

    BeantwoordenVerwijderen