zondag 2 december 2012

Kerstkaart 7.

En alweer een kerstkaart nr 7.ik ga maar stiekem door heb ik het volgend jaar niet zo druk.
 En bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige kaart.deze schets is van kaarten maken met Tiets daar hadden ze een uitdaging met schets.Het papier is van Bo Bunny de Mistletoe Collection.De stempel is een digi De kerstsokken heb ik op de cricut gemaakt en de tekst op de computer. Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
 Deze kaart doet mee met.

 http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2012/11/hobbyvision-challenge-10-maak-een-kaart.html 
http://christmasblogchallenge.blogspot.nl/ Kerstman
 http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2012/12/uitdaging-32.html Kerstfeest.

 Leafs Tietje. 

11 opmerkingen:

  1. Het is weer plaatje geworden Tietje, hij is weer top zoals altijd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tietje,
    Wat leuk dat bij mij kwam kijken...heb jou kaarten ook bekeken..en wat maak je prachtige creaties...je hebt er weer een volger bij...
    Wat super dat jij al klaar bent met je kaarten..

    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. great creation and fabulous use of your Santa, thank you for sharing it with us this week at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij NKU. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem prachtig.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor !
    Bedankt voor je deelname bij de NKU.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Tietje, gezellig dat je weer meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief kaartje Tietje; mooie kleurtjes. Bedankt voor het meespelen met de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor, bedankt voor je deelname bij de NKU, gr Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen