dinsdag 4 december 2012

kerstkaart.

Allereerst wil ik Marga welkom heten heel leuk.Alle dames bedankt voor de lovende woorden op mijn andere kaarten Deze kaart doet mee met elke kaart een feestje.Het papier is van Basic grey.
 De digi is een wee stamp de bloemetjes van Marianne design De kerstbal is op de cricut gedaan alszo ook de kerstboom rand.Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
Deze kaart doet mee met.
 http://elkekaarteenfeestje.nl/
  http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/2012/11/challenge-44.html 
 Leafs Tietje.

6 opmerkingen:

  1. Een super leuke kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kaartje is leuk,moeilijk om de schets te vinden maar ik geloof dat ik hem heb gevonden.leuk dat je meedoet,

    gr Anja EKEF-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tietje,

    Wat heb je al weer veel mooie kaartjes gemaakt en wat een Luxe....allemaal voor volgend jaar.
    Ik begin altijd te laat, maar heb toch al een aantal gemaakt.

    Groetjes Sippie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart heb je gemaakt!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging an Elke Kaart een Feestje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superlief kaartje en leuk dat je de schets heb gedraaid.

    Gezellig dat je meedoet met de challenge van Elke Kaart Een Feestje.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen