woensdag 12 december 2012

Lokwinske.


Gister weer een verjaardagskaart gemaakt Ik doe op een par clubjes mee met een verjaardagslijst dus moet ik er wel wat in voorraad hebben.Het papier is van Authentique de Thankfull collection dat heb ik van Sinterklaas gekregenDe tag is op de cricut gedaan en de tekst op de computer de rondjes zijn nestabilleties de bloemenpons van ek succes de stempel is van Bildmalarna en nog een hoekpons van Joy Crafts.Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden. .
 deze kaart doet mee met.
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2012/12/anmacreatief-challenge-15-december-2012.html?showComment=1355327751279#c3715739581213630476
 Leafs Tietje.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Tietje.

    Leuke verjaardags kaartjes, twee x de zelfde stempel, maar heel verschillende kaartjes.
    En alles is zo leuk om te stansen of te ponsen, wat hbben we toch een leuke hobby.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Mooie kleuren heb je gebruikt en je stempels is erg mooi ingekleurd!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig verjaardagskaartje heb je gemaakt Tietje, ik vind het prachtig geworden, mooie kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge 'Alles mag' van december.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen