maandag 28 januari 2013

Boekkaart.



Ik had al een tijdje het idee om een boekkaart te maken .en zaterdagavond heb ik er een begin aangemaakt en zondag afgemaakt was nogal een hele klus maar wel heel leuk.En zie hier het resultaat.Het papier is van Basic Grey (Lucille) Magnolia stempels de hoekjes en de grote mal zijn van joy craft de bloemetjes van Lin en Lene de lantaarn en vogeltje en vogelhokje zijn van Marianne design en de wolkjes van Memory box En de stempels heb ik ingekleurd met copics.Ik heb deze kaart voor mijn moeder gemaakt want die word in maart 85 jaar we geven haar altijd geld dus dat kan mooi in het driehoekje.Verder wil ik Richtje opnieuw welkom heten en iedereen bedanken voor de lieve woorden op mijn vorige kaart.Ik ben weer benieuwd wat jullie hiervan vinden.
Leafs Tietje.

10 opmerkingen:

  1. Het is een schitterende boekkaart!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende boekkaart Tietje, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw,Tietje, wat is je dit goed gelukt! Hij staat ook nog altijd op mijn lijstje om hem ooit eens te maken...Maar die van jou is super, mooie kleuren, lieve stempels die mooi ingekleurd zijn! Echt een topper!

    Liefs Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Richtje.
      Ik heb nu op scrapnocht mijn scraplay out geplaatst ik heb er toch nog met veel plezier aan gewerkt.
      Leafs Tietje.

      Verwijderen
  4. Een mooie boekkaart, Tietje. Je hebt leuke mallen gebruikt en mooi papier. Het is vel mooier om af te geven als een gewone kaart, niet. Maar een moeder die 85 wordt dat is wel heel bijzonder.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige boekkaart Tietje, super!!
    Via via kwam ik op je blog, wat een mooie creaties maak je, ben gelijk volger geworden.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtige boekkaart Richtsje. Leuk stempeltje en papier heb je gebruikt. Erg mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WAUW een schitterende boekkaart geworden en ja dat doe je niet zo maar even. Je hebt ook erg mooie kleuren voor gebruikt.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende boekkaart heb je voor je moeder gemaakt Tietje, ik vind het helemaal geweldig geworden. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen