zondag 10 maart 2013

Challenge 9

Dit is challenge 9 bij just a note maak een lente kaart En bij Anma creatief kaart met vlinders. De schets van de kaart heb ik van scrap en stempel.Het papier is van basic grey(Picadilly)de stempel is van magnolia de bloemetjes van ek succes en de vlinders van Martha Steward.en nog een strassteentje Ik vind de bloemetjes van de stempel best wel moeilijk om te kleuren zie niet zo goed of het een bloempje is of een blaadje.Maar het is wel goed gelukt geloof ik.
Met deze kaart doe ik mee met
 http://dianagobert.blogspot.nl/ 
 http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2013/03/anmacreatief-challenge-18-maart-2013.html
 Leafs Tietje.

8 opmerkingen:

  1. Wat heb je weer een plaatje van een kaart gemaakt Tietje, ik vind hem prachtig, mooie kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er heel vrolijk en voorjaarsachtig uit! Leuke kleuren en je afdrukje is prachtig ingekleurd!

    Groetnis fan Richtsje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er zeer lente achtig uit :D

    Groetjes,
    Crea Jackie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje±'
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh wat een schitterend kaartje Tietje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige vrolijke kaart!
    Dank-je-wel voor het meedoen met de VLINDERchallenge bij AnMaCeatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tietje,

    Het is zeker goed gelukt,dat inkleuren.
    En de lay-out is ook prachtig, heel mooi papier gebruikt.

    Fijn weekend en groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen