woensdag 6 maart 2013

Pop up kaart.




Hier eindelijk weer eens een kaart van mij.Ik heb 4 weken in de lappenmand gezeten vreselijk verkouden en een akelige kriebelhoest En ik had totaal geen zin om een kaart te maken Maar ik begin nu weer op te knappen En krijg er weer zin aan.Dit is een pop up kaart Het papier is van Bo Bunny (de snow day collection) de bloem is van Marianne design De wens heb ik van pinterest.de stempel is van Magnolia de sneeuwvlok heb ik op de cricut gemaakt en het hoekponsje is van joy crafts.Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.Ik wil jullie ook nog bedanken voor de lieve woorden op mijn vorige kaart.
 Leafs Tietje.

5 opmerkingen:

  1. Tietje, dit ziet er weer schitterend uit! Schitterende kleuren heb je gebruikt en zo prachtig gemaakt! Dit model moet ik me ook nog eens aan wagen, erg leuk!!

    En ik miste je al, vroeg me af of je nu nog last had van die vervelende griep! Ja, dus...niet leuk, is nog zacht uitgedrukt! Ik hoop dat dan nu je creativiteit weer terug is...Doe maar rustig aan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh wat een prachtige kaart, een plaatje!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk model deze pop-up kaart, zo kan je mooi verschillende papiertjes gebruiken.
    Geniet deze week nog maar van het zonnetje.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig dat je weer begint op te knappen Tietje, en komt je zin weer terug in kaartjes maken, ik vind hem prachtig geworden je kerstkaart, wat een prachtig model ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen