zondag 24 maart 2013

Side step card.

Dit is mijn eerste side step card en er zullen vast meer volgen vond hem heel leuk om te maken .Ik zag het model bij mijn scrapdinnetje Richtje op haar blog Toen heb ik haar gevraagd om mij het patroon door te sturen Het papier is van Basic Grey (Lucille) een magnolia stempel de vlinders van Martha Steward Het hekje gras en vogeltjes zijn van Marianne designzo ook het vogelhokje en de kleine bloemetjes zijn van ek succes.met deze kaart wil ik graag meedoen bijhttp://dianagobert.blogspot.nl/ en bij.
 http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2013/03/anmacreatief-challenge-18-maart-2013.html
Ik ben weer benieuwd wat jullie hiervan vinden.
 Leafs Tietje.

6 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Tietje, en wat is dit model inderdaad leuk, helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk geworden Tietje! Je hebt er leuk mee gescrapt en het resultaat mag er zijn! Het is en blijft leuk om te doen, je kunt er vaak veel op kwijt!

    Leafs fan Richtsje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje lijkt een beetje op een easel kaart, maar dit is denk die met dat trapje zo ken ik hem dus, maar weet nu dus ook hoe hij wordt genoemd.Erg leuk gedaan.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog Tietje en wat leuk dat je volger bent geworden.
    Ik ben jou ook gaan volgen, je kaartjes zijn erg mooi.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen