woensdag 10 april 2013

Schets crazy meiden.

Bij de club crazy meiden hadden ze dit weekend een prijs sol maar ik was met een scrap lay out bezig en die wou ik eerst af hebben.Maar gister heb ik hem toch gemaakt.Toen zag ik bij de Cards en Scrap challenge blog een leuke challenge deze heb ik dus gecombineerd.De opdracht was gebruik 3 scrappapiertjes 4 knopen of brads 2 bloemen en 1 stempel of foto.En zie hier het resultaat.Het papier is weer van Toga (Mademoiselle) de stempel van Magnolia de bloemen en de takjes zijn van Crealies. Ook wil Antoinette van Bommel welkom heten leuk je hier te zien En bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige kaart Ik ben weer benieuwd wat jullie hiervan vinden. 
http://www.cardsandscrap.nl/2013/04/uitdaging-162.html 

                                                             Leafs Tietje.

10 opmerkingen:

  1. Wat een plaatje Tietje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Tietje, wat weer een leuk kaartje! Leuk papier met die roosjes! En natuurlijk weer heel mooi gemaakt! Staat je Layout op je andere blog? Ik ga wel even kijken!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje weer Tietje, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, de kleuren passen zo mooi bij elkaar.
    Ik moest eerst even zoeken naar de 4 knopen, maar er zitten 2 in de bloemen, leuk gedaan.
    Prachtig scrappapier en de stempel is schitterend ingekleurd.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje! Heel mooi met die kleurencombinatie.
    Dankjewel voor het meedoen met C&S.

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitteernde kaart Tietje. Geweldig mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij CArds&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart en mooie kleuren gebruikt.
    En alles zit erop volgens de uitdaging.

    Bedankt voor je deelname bij Card & Scrap.


    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi gedaan hoor. Bedankt voor je deelname aan cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen