vrijdag 26 april 2013

Twisted easelkaart.



Ik wou altijd al eens een twisted easelkaart maken Dus ben ik er dinsdag aan begonnen en gister afgemaakt toen ik de fotos gemaakt had wou ik ze op de computer zetten maar moet je menen dat het lukte ik was blij dat mijn zoon thuis was die kon mij mooi helpen maar nu weet ik nog niet hoe het moet maar hij staat erop Ik wil bij deze Marijke ook welkom heten op mijn blog En iedereen bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige kaart.Het papier wat ik gebruikt hebt is van Maja de stempel van magnolia De bloemen zijn van Crealies en de vlinders van Martha Steward.Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
 Mijn kaart doet mee met http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2013/04/time-for-magnolia-challenge-11-easel.html 
Leafs Tietje.

6 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje.
    Wat heb je de onderkant leuk gedaan door die schuine strook erop

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Tietje en zo een mooi model, super weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart zeg! Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij TFMC,
    Veel succes!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Tietje. Het papier is prachtig en een twisted easel kaart heb ik nog nooit gemaakt. Staat wel op mijn to-do lijstje. Ik zal mijn best moeten doen om deze te evenaren.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gelukt Tietje! Prachtig geworden, mooi papier en leuk zo met de twisted easel. De gevouwen versie staat hier ook nog steeds te wachten totdat ik hem aankleed! Maar jij inspireert me goed, dus wie weet zie je hem nog wel langskomen...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel goed gelukt, dit prachtige twisted easel kaartje.
    Het zijn hele leuke model kaartjes, je kan er iets meer fantasie op kwijt.
    Heel mooi papier en een leuk stempeltje.
    Ja, waar zouden we zijn zonder de hulp van de jeugd......een computer is leuk, maar het moet wel werken, anders zitten we met de handen in het haar.
    Gezellige dag morgen.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen