vrijdag 19 april 2013

Vlinderkaart.



Een poosje geleden had ik patronen van Richtje gekregen voor een side step card groot en klein .Nou had ik de kleine al gemaakt dus wou ik nu de grote maken maar moet je menen dat ik weet waar ik ze heb neergelegd niet te vinden dus die komen straks van een rare plek af toen heb ik Richtje gemaild om de maten door te sturen en dat heeft ze gedaan zie hier het resultaat nogmaals bedankt meid Het papier is van Maja een magnolia stempel een nestabiletie vlinderstans,de swirl is van Marianne design en de vlinders van Martha Steward.Ik wil deze kaart graag laten meedoen met het cards en scrap challenge blog maak een vlinderkaart Ik ben weer benieuwd wat jullie hiervan vinden Ik lees de reacties dan ook met veel plezier .Ook nog bedankt voor de reacties op mijn scrap lay out.. 
http://www.cardsandscrap.nl/2013/04/uitdaging-163.html 
                                        Leafs Tietje.

11 opmerkingen:

  1. Je bent er uitgekomen zie ik wel! Het ziet er weer prachtig uit Tietje, een lieve ingekleurde Tilda en speels hoor met al die vlindertjes! Heel mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Tietje en wat is dit een supergaaf model, ik vind hem weer top geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart, Tietje. Mooi model om te maken, ik heb er ook net 2 klaar maar kan ze jammer genoeg nog niet op mijn blog zetten. Hier is de mooie vlinderpons goed tot zijn recht gekomen.
    Geniet van het weekend

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje heb je gemaakt!! Leuk dat je meedoet met de vlinder-challenge bij C&S!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief je reactie in mijn blog, ik ben nog wel even op clubs hoor maar had gewoon geen fut om de club zelf te draaien was beetje club moe, nu ben ik nergens meer aan verplicht
    Staan leuke creaties hier, ik ga je volgen meid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje, Tietje.
    Bedankt dat je meedoet met de uitdaging bij C&S.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart! De kleuren zijn ook echt super!
    Lieve groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaart.
    de cirkel met vlinders vindt ik erg mooi.
    gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het cards & scrap challenge blog.
    groetjes claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart! Ik vind de vlinders super en dit model kaart is ook zo leuk!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is zo mooi om te lezen, dat ik niet de enige ben, die soms niet meer weet waar de spulletjes liggen.
    Gelukkig dat Richtsje het nog wist.
    Het is een hele mooi kaart geworden,prachtig die vlinder rand en het stempeltje mooi ingekleurd.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen