vrijdag 10 mei 2013

Weer een geel blauwe kaart

Nog maar een geel met blauwe kaart gemaakt vind het wel een mooie kleurencombi Deze doet wel mee met de Magnoliaclub Op mijn vorige had ik geen magnolia stempel gedaan dus mocht hij niet meedoen maar nu wel.Het papier is weer van Echo park vlinders en de randpons van Martha Steward.en de tekst op de computer Bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige kaart .Ik zou het warderen als jullie een kijkje nemen dan ook een reactie achter laten vind het altijd zeer leuk om te lezen Deze kaart doet mee met de 
http://www.kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2013/05/uitdaging-42.html
 Leafs Tietje.

7 opmerkingen:

  1. Wat een superlief kaartje heb je gemaakt Tietje, ik vind hem weer helemaal prachtig.
    Dank je wel voor je deelname bij de challenge van NKU, leuk dat je meedoet.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Tietje, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi vrolijk kaartje.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi en schitterend kaartje en een goede kleuren combi gekozen.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi dit kaartje in de kleuren blauw en geel.
    Ook je vorige kaart ziet er perfect uit.
    Dan maar niet voor de magnolia challenge, komt dat zo precies???
    Ik maak mijn kaarten omdat het zo'n prachtige hobby is en doe bijna nooit mee aan challenges.
    Ze stellen veel eisen, maar kiezen meestal een winnaar door de computer, dus wordt je kaart niet persoonlijk beoordeeld.
    Gewoon lekker doen wat je leuk vindt, daar gaat het om toch???

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje hoor !
    Zeker een goede combi geel en blauw.

    Gezellig dat je meedoet bij de NKU.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie combinatie van kleuren en stempel, bedankt voor het meedoen bij NKU.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen