zondag 5 mei 2013

Zomaar een kaart.

Deze kaart heb ik gister gemaakt ik zag bij de club cards and more een leuke schets en bij de Magnoliaclub was de opdracht maak een kaart of creatie in de kleur geel dus ik er mee aan de slag en op beide clubs gezet kwam ik er opeens achter dat ik er geen magnolia stempel op had dus hij mag niet meedoen bij de magnolia club.Het papier is van Echo park bloem is van crea lies blaadjes van Marianne design vlinders van Martha steward En stempel van Sarah kay
 Deze kaart doet mee met 
http://decreatievezebra.blogspot.be/2013/04/challenge-17-een-alles-mag.html . 
Ik ben benieud wat jullie hiervan vinden En nog bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige kaart.
 Leafs Tietje.

4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Tietje, ik vind hem helemaal prachtig. Deze stempels blijven ook zo leuk, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi fleurig kaartje heb je gemaakt Tietje
    Leuk dat je mee doet met de challenge van DCZ

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi Tietje! Leuke kleurtjes, heerlijk fris en vrolijk gemaakt! Succes bij deze challenge, volgende keer maar weer een magnolia!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen