maandag 24 juni 2013

Easelkaart.

Allereerst wil ik jullie een nieuwtje vertellen Als alles goed gaat worden wij in november voor de 2de keer Pake en Beppe.in het begin van het jaar heeft ze een miskraam gehad dus heb ik maar even gewacht met het te vertellen ze is nu 4maanden zwanger en de kritieke maanden achter de rug .Maar het blijft altijd spannend.Ook wil ik Anja welkom heten leuk om je hier ook te zien. 
Gister had ik weer zin om een kaart te maken toen ik een tijdje bezig was dacht ik hee ik kan er ook wel een easelkaart maken dus ziehier Het papier is van Echo Park een Tilda stempel vlinders van Martha steward de randjes en het ding onder de bloem is van Joy crafts  en de doily onder de stempel is op de cricut gemaakt en de bloem is van crealies.Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden en ook een reactie achterlaten ik vind het nl altijd heel leuk om te lezen.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Tietje,

    Gefeliciteerd, wat een leuk nieuwtje.
    Het blijft altijd spannend,als alles maar goed gaat.
    Je easelkaartje is prachtig, mooie stempel en de doily met vlinders is schitterend.
    Je had die vlinder doily ook in het groen kunnen doen, dan springt hij er nog meer uit.
    Misschien voor de volgende keer.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou hem in het rose doen maar toen sneed hij hem niet goed uit maar hij had wel even een feller kleurtje kunnen hebben het is nu wat soft allemaal.
      Leafs Tietje.

      Verwijderen
  2. Hoi Tietje, gefeliciteerd met dit grote nieuws, ga er maar lekker van genieten, liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat super Tietje, gefeliciteerd, helemaal geweldig weer. Ik vind je kaartje helemaal geweldig, wat een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooi nieuws Tietje, dat is zo fijn om te lezen! Geniet maar lekker van alles wat daar weer bij hoort! Je kaart ziet er leuk uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Tietje
    Super dat je mijn volger bent geworden, ik ga mij na dit bericht ook aanmelden bij jou, ik hoop dat ik met jou net zo'n geweldig contact hebt, als met al mijn andere trouwe volgers, wat zo leuk is dat we allebei oma worden, ik voor de eerste keer en jij voor de tweede keer, je kaart is prachtig, zo is het wel even genoeg toch?
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke kaart! Begeleid met vrolijk nieuws, kan het nog beter?
    Gefeliciteerd!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen