woensdag 5 juni 2013

Kaart nav van een schets.

Eindelijk weer een kaart gemaakt heb eerst weer eens wat foto'´s opgeplakt.En dan nu weer tijd voor een kaartje.Bij de nku hadden ze een mooie schets dus die wou ik eerst maken.
 En vanmiddag lekker van het zonnetje genieten het is nu eindelijk zover ik wil wel proberen om een kaart te maken buiten maar of het lukt weet ik niet.Met deze kaart wil ik dus meedoen met.
 http://www.kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2013/06/uitdaging-44.html 
 http://craftyfriendschallengeblog.blogspot.ie/2013/06/challenge-1.html 
 http://hobbyhousechallenge.blogspot.co.uk/2013/06/challenge-1-anything-goes.html
 Ik ben weer benieuwd wat jullie hiervan vinden en nog bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige lo 
Leafs Tietje.

8 opmerkingen:

  1. prachtige kaart.
    Dank je wel voor je deelname bij NKU

    BeantwoordenVerwijderen
  2. thank you for joining us for the Hobby House first challenge
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje Tietje, ik vind hem supermooi, prachtige uitwerking van de sketch ook.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig dat we eindelijk mooier weer hebben Tietje! Nog wel een frisse wind maar in een windvrije hoek kun je heerlijk van de zon genieten! Je kaartje is weer heel erg leuk gemaakt, mooi papier ook!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tietje,

    Dit is weer een heel leuk kaartje geworden, leuke schets ook.
    Een kaartje borduren dat zou denk ik wel kunnen buiten, de rest waait gauw weg.
    Het is heerlijk genieten nu met het zonnige weer.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tietje,
    Wat leuk dat je mijn volger bent geworden. Ik heb jouw kaartjes ook even bekeken, en meende je al te herkennen als een lid van de Magnoliaclub.
    Daar ben ik ook lid van (omabeer).
    Ben ook maar meteen jouw volger geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a pretty card!
    Thank you for sharing with us at The Hobby House challenge.
    Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt hoor, en leuk dat je weer meedoet bij NKU.
    veel succes.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen