maandag 10 juni 2013

Kinderboerderij.

Ik had nog wat fotos van de kinderboerderij daar had ik dit weekend weer tijd voor om op te plakken.ik had bij deze foto's al papier gekocht maar had het versneden dus weer naar de winkel was het papier op maar deze vond ik er ook wel bij passen het is van Echo park en heet Times en seasons de konijntjes tag en uil op de cricut gesneden ik ben weer benieuwd wat jullie hier van vinden en een reactie achter laten of nog leuker volger worden Vorige week heb ik mijn blog een andere jas aangetrokken en heb nu ook een handtekening Willen jullie meer foto"s zien kom dan eens op mijn andere blog kijkenhttp://scrapnocht.blogspot.nl/  


2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende layout Tietje, ik vind hem prachtig en je hebt ook een hele andere look op je blog, heerlijk zomers, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Tietje! Ik ben al even wezen kijken op je andere blog! Leuk hoor, deze zomerse outfit van je blog!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen