zaterdag 1 juni 2013

Voorlezen

Met deze lay out doe ik mee met de challenge van cards en scrap de challenge was boeken nou had ik nog wat fotos liggen toen mijn dochter Maaite aan het voorlezen was Op het label staat Voorlezen uit en op de de rondjes Dikkie dik.Ik heb nog wat Fotos hiervan liggen maar dat komt later wel.Na een paar dagen van lekker zomers weer is het hier weer goed koud  Wij hebben vanmiddag een feestje van de toneelvereniging en we moeten de wandelschoenen aantrekken dus hoop ik dat het wel droog blijft Ook wil ik Madelon welkom heten en wil ik jullie weer bedanken voor de lieve woorden op mijn vorige kaart Ik wens jullie een fijn weekend.
 http://www.cardsandscrap.nl/2013/05/uitdaging-169.html
 http://hobbyhousechallenge.blogspot.nl/2013/06/challenge-1-anything-goes.html
 Leafs Tietje.

11 opmerkingen:

  1. Mooie LO met lieve foto's! Leuk ook dat je de titel in het Fries hebt gedaan:) Gezellig dat je meedoet bij Cards&Scrap deze week!
    Groetjes en fijn weekend,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hiya
    great creation you mention you don't know how to add the blinkie - if you select the text under the blinkie and add this as html code where you normally pick up your add an image you should be okay if not do mail me at Kate@thehobbyhouse.co.uk
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. back again as now know what you mean, if you copy the Hobby House link from our address in the bar at the top, and then on your own post Write the hobby house then you select the link at the top next to the one that adds your photo and copy the address in there, this way then you will be included in the selection, and thank you for your quick entry to our first challenge at the Hobby House
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful layout:) Thank for joining us at The Hobby House ...and glad you manage to get the Blinkie x
    Nikki x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. looks great and thank you for letting us know you got sorted, don't forget to link your post to our challenge will you
    hugs Kate x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige layout Tietje, ziet er supermooi uit. Veel plezier vanmiddag en ik hoop inderdaad dat het droog blijft, ze zeggen van wel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A gorgeous layout for out 1st challenge of Anything Goes Tietje. Thank you for joining in with us over at The Hobby House, Polly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. moai hjer sa'n lay out fan Dikkie Dik, it sjocht der prachtich út.

    groetnis Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi.
    Leuk dat je meedoet bij Cards&Scrap.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi lootje en leuk dat je mee doet met Cards & Scrap Challenge.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen