donderdag 6 juni 2013

Schets scrap en stempel

Bij de club Scrap en stempel had een nieuwe beheerster een mooie schets op de club gezet Dus heb ik die gister gemaakt.Ook wil ik Marian hier welkom heten leuk om je hier ook te zien.
 Met deze kaart wil ik meedoen bijhttp://craftyfriendschallengeblog.blogspot.ie/2013/06/challenge-1.html En bij.
 http://hobbyhousechallenge.blogspot.co.uk/2013/06/challenge-1-anything-goes.html
 Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden En nog bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige kaart.

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje! Het design papier is prachtig en je kleurwerk gewoon schitterend! Bedankt om deel te nemen aan onze allereerste uitdaging bij Crafty friends.
    X - Natalie - X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooi fleurig kaartje heb je gemaakt Tietje, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. thank you for joining us for the Hobby House first challenge
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Tietje bedankt voor je leuke reactie in mijn blog wat bedoel je met de letter type? het woordje thank you?? dat is een stempeltje hoor of bedoel je wat anders??? mail me maar of stuur me maar een clubpostje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele vrolijke kaart, dat is wat ik ervan vind Tietje! Geweldig met al die frisse kleurtjes en je lief afdrukje!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A very pretty card. Thank you for joining us at The Hobby House.
    Hugs Debbie x

    BeantwoordenVerwijderen