zaterdag 29 juni 2013

Zomers kaartje.


Vanmorgen met mijn man even naar Leeuwarden geweest naar hobby compleet de Duif. En wie trof ik daar ons allerwel bekende Richtsje.Hebben even lekker staan bij kletsen daar heb ik weer wat papier gescoord dat zullen julie vast wel eens zien op een van beide bloggenhttp://www.scrapnocht.blogspot.nl/ Ook wil ik Corrie welkom heten leuk om je hier ook tegen te komen en hoop dat we nog lang van elkaar creaties mogen genieten.En omdat de zon het hier af laat weten heb ik hem maar even gescrapt Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden ik vind hem zelf wel geslaagd Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten  ik lees ze altijd met veel plezier.en allen een goed weekend. 
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk zomers kaartje. Heel leuk detail die teen slippers. en Tilda in het water.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is je kaart Tietje, laat de zomer nu maar komen, dus jij woont vlakbij Richtje, dat is leuk, zeker om het over het kaartjes maken te hebben, dan nog in dezelfde hobbywinkel, gezellig hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Tietje, leuk elkaar zo even gesproken te hebben! Je kaartje ziet er weer erg leuk uit! Mooie kleurtjes, lekker zomers! Het zomerweer komt eraan...zeggen ze...hahaha, we wachten het af!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo, Leuk dat je mij bent gaan volgen en natuurlijk kom ik terug kijken. Mooie kaarten ook hoor. Vind deze heerlijk zomers. Ook jou volger geworden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen