zondag 21 juli 2013

Hoera.



Allereerst wil  ik Maaike Carla en Anita welkom heten Leuk om elkaar hier ook tegen te komen. ik hoop dat wij nog lang van elkaars mooie creaties kunnen genieten. En bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige lay out.
 Wat hebben we een lekker zomers weer.Alhoewel het van mij niet zo warm hoeft we hebben er lang op moeten wachten en dan hebben we ook wat dus niet mopperen .Ik ben al een paar weken met mijn trapjes easel kaart bezig ik had wat spullen in een webwinkel besteld wat ik op deze kaart wou gebruiken maar vanwege de vakantie duurt het allemaal wat langer maar de kaart moest intussen wel afgemaakt worden dus heb ik maar wat ander spul gebruikt Ik ben weer benieuwd wat jullie hiervan vinden en een reactie achterlaten Ik lees ze altijd met veel plezier.
 En een fijne zondag verder.Met deze kaart wil ik meedoen met http://miekelotteschallenges.blogspot.nl/  Alles mag

10 opmerkingen:

  1. Wauw schitterende kaart Tietje, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige zomerse kaart. Lekker vrolijke kleuren. Leuk dat je meedoet met de challenge van Miekelotte is Challenging You.
    Natuurlijk word ik ook volger van je blog, kan ik je mooie creaties ook in de gatenn houden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Tietje
    Wat leuk om zo'n prachtige kaart van je te mogen zien, ik dacht al, nu ben ik je volger wel, maar is dat wel gelukt, ja hoor, want je komt nu in mijn leeslijst langs, ik vind je kaart prachtig, met héle mooie kleuren.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tietje,

    Leuk zomers kaartje.
    Het is te zien dat je even bezig bent geweest, er is zoveel moois op de trapjes.
    Geweldig.
    Gek hé, dat we iedere keer weer wat nieuws nodig hebben, maar wel leuk.
    Het is toch zo'n fantastische mooie hobby.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekker zomerse kaart, past echt bij dit weer.
    Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
    Lieve groetjes Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Tietje, prachtig, dit past precies bij dit weer, leuke stempels heb je gebruikt, en mocht je soms een bepaalde magnoliastempel zoeken, ik heb nog wel wat oudjes liggen hoor, ik wil ze best wel stempelen voor je, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Tietje,
    Ik heb je blog gevonden nu je een reactie achter hebt gelaten.....eerder kon ik je blog niet vinden.
    Je maakt PRACHTIGE lay-outs en deze trapjes-easelkaart ziet er ook al zo MOOI en VERZORGD uit.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige trapjes kaart Tietje! Lekker zomers zo met deze kleurtjes en je lieve meisjes die naar de naam Tilda luisteren! Echt superleuk gedaan en helemaal bij dit strandweer passend!

    Groetjes en geniet van de zomer! We hebben er lang op moeten wachten!!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen