zaterdag 27 juli 2013

Lokwinske

Hier ben ik bijna de hele week mee bezig geweest Elke keer als ik beginnen wou kwam er weer wat tussen Maar vanmiddag kon ik hem eindelijk afmaken  Deze schets stond op de kaarten club het Freubelstraatje gemaakt door Marianne.ik vond hem leuk om te maken De wolkjes zijn van Memorie Box Het grote hart op de cricut (Sophie) de tag ook op de cricut ( Plantin Schoolbook) De vlinder is van Martha Steward.Heeft het bij jullie ook zo geregen en geonweerd hier was het even bar en boos het was even stik donker was wel even goed voor de tuin. Nog bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier Ik wens jullie nog een fijn weekend verder.


7 opmerkingen:

  1. Hoi Tietje,
    Mooie magnolia leuk model!
    Mooie warme kleuren. Ja ook hier in Brabant was het pikke donker en kwam het goed naar beneden vallen met wat onweer. Heerlijk alles opgefrist. En nu weer lekker weer, lekker buieten zit weer.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje weer Tietje, ik vind hem heel mooi geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart heb je gemaakt, tietje.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wij waren in Rheeze bij Hardenberg en daar moesten we noodgedwongen 2 uren wachten in het restaurant voordat we samen met de kinderen de tent etc. op konden zetten! Later werd het gewoon weer mooi weer.... Je kaartje is weer prachtig, mooie kleurtjes en alles zo mooi bij elkaar passend!

    Groetjes, Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tietje,

    Prachtig kaartje heb je weer gemaakt.
    Heel mooi ingekleurd.
    Leuke stansjes heb je gemaakt met de cricut, ja die heb ik niet.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijk zomers kaartje Tietje! Ik vind hem erg leuk!!

    Geniet van de zomer!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen