vrijdag 2 augustus 2013

Frame easelkaart.



Is het bij jullie ook zo vreselijk heet het mag van mij wel wat frisser ze verwachten wel regen en onweer nou van mij mag het.Ik wou altijd al eens een frame kaart maken het zijn van die mooie schilderijen je kan er van alles op doen.Eind augustus zijn mijn zwager en schoonzus 45 jaar getrouwd nou was het onderwerp de caravan in lemmer en zeilen op de zeilboot.dus was het idee gauw geboren Ik had deze kaart al eens bij Marianne. en Chantal. gezien en zie hier het resultaat Ik wil jullie bedanken voor de lieve woorden op mijn vorige kaart.en heb ze met veel plezier gelezen.Ik ben weer benieuwd wat jullie hier van vinden. Ik wil deze kaart mee laten doen met.
 http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.nl/2013/08/challenge49-alles-mag.html en  
 http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2013/08/anmacreatief-challenge-23-augustus-2013.html 

11 opmerkingen:

  1. Na dit MOOIE Easelkaartje te hebben gezien zou ik zo naar het strand willen gaan.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is heerlijk zomers Tietje, ik vind het ook te heet hoor, het is wat Wilma zegt, je zou zo naar het strand willen,na het zien van dit schitterende kaartje,,,,, je easelkaart is super.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje en past helemaal bij de tijd van het jaar en ja ook hier lopen de zweetdruppeltjes van het lijf.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tietje,

    Wat een leuk easelkaartje, je kan echt zien dat er diepte in zit.
    Heel mooi met het strand en de zee met zeilboot.
    Niet zeuren hoor...Hi, hi, over de warmte, eindelijk hebben we prachtig mooi zomer weer.
    Voor je het weet is het weer voorbij.
    In de schaduw en met de ventilator aan is het heerlijk.
    We krijgen nog zo'n mooie week,ook leuk met de Freule partij, geniet er nog maar even van.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke zomerse kaart. Mooi gedaan, zo met het frame.

    groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige zomer kaart!
    Leuk dat je weer meedoet aan de challenge bij DMCC.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige easelkaart. Het is net of ik in een schilderij kijk. Heel mooi!
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig! Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC, succes!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tietje wat een geweldig mooie easelkaart heb je gemaakt !!
    Dank voor je bijdrage aan de DMCC.
    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen