maandag 19 augustus 2013

Tomke

Dit is een van de vier fotos die ik op mijn andere blog heb gezethttp://scrapnocht.blogspot.nl/ Voor de andere fotos moeten jullie daar dus zijn.We hebben net vier weken vakantie gehad en moeten vandaag weer aan de bak is wel weer even wennen maar dat komt wel weer goed.ook wil ik Antoinnette en Marja hier welkom heten leuk om jullie hier ook tegen te komen Bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige kaart ik lees ze dan ook met veel plezier ben dus ook benieuwd wat jullie hiervan vinden.


8 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende layout Tietje, ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moest helemaal terug naar 2012 om al het andere MOOIS te zien ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke layout en mooie fotos!! wat een leuke mannekes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tietje,

    Wat een leuke layouts van Maaite en pake Piet, gezellig Tomke boekjes altijd leuk.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief wittekopje.
    Zo schattig.
    Prachtig in deze mooie layout.
    Helemaal leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief wittekopje.
    Zo schattig.
    Prachtig in deze mooie layout.
    Helemaal leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief wittekopje.
    Zo schattig.
    Prachtig in deze mooie layout.
    Helemaal leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend gedaan Tietje. Bedankt voor je reactie op mijn kaart. Ik zie geen mailadres van je dus ik doe het even zo. De vogeltjes rondom Tilda op de fiets zijn inderdaad ook van Magnolia. Ik vond ze zo leuk, en je kan ze altijd wel ergens bijstempelen.

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen