zondag 8 september 2013

Herfstkaart.

Vandaag lekker aan de freubel geweest.Alvast een mooie herfstkaart het papier is van Bo Bunny uit de Serenade collection Het gras en vogeltjes zijn van Marianne design De bloem en blaadjes zijn van Crealies En de stempel is van Whimsy en dat is een apart verhaal Ik kreeg vrijdag een mailtje van Whimsy dat ik 5 digis uit mocht zoeken want ik had een prijs gewonnen ik een mail terug gestuurd met mijn 5 uitgezochte digis  de volgende dag had ik ze al in de mailbox dus weer een mailtje met bedankt voor de mooie digis en de vraag waar ik dan een prijs mee had gewonnen maar heb nog geen antwoord ik ben benieuwd de schets is een wedstrijdschets bij scrap en stempel.Bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige post Mijn zuster is weer thuis uit het ziekenhuis en heeft eerst ook nog een paar nachten bij haar dochter geweest ik hoop dat ze nog heel wat mooie jaren in haar huisje wonen mag.Met deze kaart wil ik meedoen met.
 http://decreatievezebra.blogspot.nl/2013/09/maandchallenge-1-september-alles-mag.html
 http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/2013/08/challenge-63-stempelstamp.html 




15 opmerkingen:

  1. Hoi Tietje,

    Prachtige mooie kaart met mooie herfst kleuren.
    Wat leuk voor je dat je een prijs hebt gewonnen, maar je weet niet waarmee??
    In ieder geval heb je nu leuke digi's om te kleuren.
    Doe je dat met potloden?
    Als ik met inkt ga inkleuren lopen mijn lijntjes van de stempel uit, dat is jammer.
    Maar met mijn stampin Up stempels hoef ik niet veel meer in te kleuren, dit is ook leuk om te doen.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Tietje,

    Wat een leuk berichtje op mijn blog, ik kom nu ook gezellig jou blog volgen.
    Jij maakt leuke scrap kaarten. gefeliciteerd met je prijs wel grappig dat je niet weet met welke kaart je deze gewonnen hebt.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Tietje, ik vind hem prachtig en hahaha wat een verhaal dat je niet weet met welke kaart je gewonnen hebt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha,ha vergeten. maar nu is het klaar.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart. Mooie herfst kleuren. Wat leuk dat je vijf digi's heb gewonnen. Ook al heb je nog geen idee waarmee je heb gewonnen. Ook je vorige kaart vind ik prachtig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tietje, wat heb je een prachtige kaart gemaakt. Superleuke stempel heb je gebruikt en het papier is ook prachtig. Leuk dat je meedoet bij nadia's challenge. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super leuke en mooie kaart Tietje.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart en je blog mag er ook zijn erg mooi allemaal.

    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, dit is een prachtige kaart Tietje, buiten lijkt het nu wel herfst, ik vind het heerlijk een stuk koeler, dank je wel voor het meedoen aan Nadia's challenge.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We willen er nog niet aan dat de herfst zijn intrede doet. Mooie herfstkaart. Bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie herfst kaart echt prachtig.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi gedaan in van die prachtige herfsttinten!
    Eigenlijk wil ik de zomer ook nog vasthouden, maar dit kaartje is wel om blij van te worden.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij De Creatieve Zebra!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen