maandag 23 september 2013

Vandaag alweer een blogpost van mij.Ik ben vanmiddag lekker aan de freubel gegaan Bij de club het freunbelstraatje hadden ze een mooie schets gemaakt door Marianne dus die wou ik graag maken ook om mijn gedachten even ergens anders bij te hebben want ik moet morgen om 9 uur in het ziekenhuis zijn want ik moet geopereerd worden Dus ben ik van de week niet zoveel in blogland ik hoop dat ik woensdag weer naar huis mag afwachten maar en nog bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige kaart.ik lees ze altijd met veel plezier.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Tieyje,

    Allereerst heel veel sterkte toegewenst morgen en de dagen erna, hopelijk is het geen zware ingreep.
    Je hebt je best weer gedaan vanmiddag, leuk stempeltje gekleurd en een hele vrolijke kaart ervan gemaakt, heel mooi papier.
    groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, tietje. mooie kleuren en een leuke sketch.
    Ook je vorige kaart is prachtig.
    Succes morgen in het ziekenhuis. ik hoop voor je dat het allemaal mee valt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Tietje!
    Stertke morgen!!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tietje,
    Sterkte morgen en ik hoop voor jou dat het allemaal een beetje meevalt en dat je inderdaad woensdag weer naar huis mag.
    Je kaartje is leuk geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Tietje, wat lees ik hier nou? Ik ga je wel even mailen! Je kaartje is erg mooi geworden, leuke mallen, mooi papier, een prachtig geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Tietje,
    Hele mooie kaart apart van kleur maar zeker te weten mooi hoor. Veel sterkte en beterschap, en hopend een snel herstel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tietje, wat leuk dat je volger bent geworden op mijn blog! Ik lees dat je onlangs bent geopereerd en ik hoop dat het inmiddels beter met je gaat. Natuurlijk heb ik ook op jouw blog rondgesnuffeld....en je hebt er ook weer een volger bij!! Je maakt leuke kaarten en deze is dan ook een schatje. Mooi deze kleuren bij elkaar!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen