zondag 20 oktober 2013

Criss Cross kaart.


Vandaag maar weer aan de kerstkaart gegaan Het papier is van Basic Grey (Aspen Frost.)Het is al een oudje maar ik vind hem nog steeds mooi.De stempel heb ik op pinterest gevonden het hekje en de bloemen zijn van Mden de sterretjes van Memorybox Bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige kaart en ik ben weer benieuwd wat jullie hiervan vinden Ik wil deze kaart mee laten doen bijhttp://thedutchstampchickies.blogspot.nl/2013/10/challenge-2-verwerk-een-boodschap-in-je.html

12 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Tietje, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en hij voldoet helemaal aan de uitdaging van DSCC.
    Bedankt voor het mee doen.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Tietje, een schitterende kerstkaart heb je gemaakt, het Criss Cross model is prachtig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tietje,
    Je kerstkaart is prachtig geworden!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart en wat heb je er een werk van gemaakt. Degene die deze krijgt boft, maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Tietje, wat een mooie kerstkaart! Het papier is inderdaad erg mooi en het is zo'n leuk model kaart dit.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow super mooi Tietje, mooie kleuren. En zeker niet de makkelijkste kaart. Super!!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig leuk Tietje, wat een mooie kerstkaart! Het model is erg leuk om te maken en bij jou ook weer een supermooi resultaat! Je vorige kaartje toch even gemist, het bloggen schiet er nog steeds wat bij in maar ik wil toch nog even zeggen hoe mooi ik die ook vind! Heel anders maar echt prachtig!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige criss cross kaart heb je gemaakt. Handig is het Pinterest hé! Je kan er zoveel afhalen.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Tietje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van DSCC.
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaart! bedankt voor het meedoen met ons op DSCC!
    groetjes
    Cordine

    BeantwoordenVerwijderen