donderdag 17 oktober 2013

double display card.



Weer eens een kerstkaart gemaakt Het loopt al weer aardig naar de kerst toe dus moeten er ook nog wat kerstkaarten gemaakt worden Het papier is van Basic Grey.(Aspen Frost) is al wat een oudere papier soort de swirls en de bloemen van M D Ik wil jullie weer bedanken voor de lieve woorden op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier ik wil deze kaart mee laten doen bij
 http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/2013/10/time-for-magnolia-christmas-Bingo Ik ben weer benieuwd wat jullie hiervan vinden.Mijn rijtje van de bingo is Snijmallen Blauw en bloemen.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Tietje,

    Woh...wat een leuke kaart, daar zit nogal wat werk in zeker.
    Maar de tekst..... Tietje, sorry dat ik het zeg, maar is niet goed Fries.
    Moet zijn: Noflike Krystdagen en Lokkich Nijjier.
    De plaatjes zijn prachtig.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo heee, wat heb je dit prachtig gemaakt!
    Echt geweldig om te zien!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart heb je gemaakt. Past allemaal perfect bij elkaar. De kleuren, details. Gaaf hoor.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje met nogwel drie magnolia's erop, jeetje best wel een werk.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt, een heel leuk model, heb dat ook een keer gebruikt, heeft een leuk resultaat.
    Groetjes van marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige kaart bedankt voor je deelname bij dsc

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje Tietje, ik vind de vorm ook erg leuk. groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen