maandag 7 oktober 2013

Enkhuizen.

Zo hier ben ik weer ik ben er even 2 weken tussen uit geweest want ik moest aan mijn galblaas geopereerd worden die moest eruit.De operatie is mij 100% meegevallen ik ben nu ook vrij goed geen pijn meer gehad na de tijd Dus ben ik ook niet bij jullie langs geweest maar dat gaat nu weer veranderen ik moet morgen weer voor controle maar ik ga er van uit dat het allemaal goed is.Dit is in het zuiderzee museum in enkhuizen Daar zijn wij in de vakantie een dag naar toe geweest.Eerst met de boot van Stavoren naar Enkhuizen Op mijn andere blog staat nog een foto.Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden en een reactie achterlaten ik lees ze altijd met veel plezier Ook wil ik Wendy hier welkom heten fijn om jou hier ook tegen te komen. 
   

7 opmerkingen:

  1. Hoi Tietje,

    Fijn dat het je allemaal mee is gevallen en jij je weer goed voelt, gelukkig maar.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh super dat het zo is meegevallen en ook fijn dat je weer terug bent!!...nu ff lekker bijtanken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er weer bent Tietje, nu snel de oude worden en weer kaartjes maken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat alles zo goed is verlopen, en dat je weer zin in de kaartjes gaat krijgen. Maar doe nog maar even rustig aan, en dan ks bloggen een leuke afleiding. Groetjes van Marian,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn om te horen dat de operatie goed is gegaan. En wat heb je dit schitterend gemaakt. Ook de andere foto's op je blog. Daar ben ik even wezen kijken.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat het goed is verlopen. Mijn vader heeft dit ook mee gemaakt en ook daar ging het goed bij en viel het allemaal mee. Gelukkig!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tietje,

    Fijn om te horen dat de operatie goed is geslaagd en nu zul je vast en zeker geen pijn meer hebben.
    Rustig aan doen, dan komt alles weer goed.
    Mooie foto's van het zuiderzee museum.
    En dan straks maar weer heerlijk aan de freubel, daar is het nu echt weer voor.

    fijn weekend en groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen