zondag 13 oktober 2013

Geboortekaartje

Vrijdag een geboortekaartje gemaakt een van mijn oppaskindjes had een zusje gekregen dus daar moest een eigen gemaakt kaartje heen.Ik had deze stempel al eens gezien maar wist niet waar ik hem kon kopen en na even wat rondvraag op mijn clubjes kreeg ik het adres.De stempel is van Bildmalarna een zweeds merk De naam heb ik op de computer gedaan.its a girl op de cricut (new arival)de vlinder en de vlinder randpons van Martha Steward en de hartjes pons is van Memory box het papier is van Echo park Bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige post vind het altijd heel leuk om te lezen ik ben dus ook weer benieuwd wat jullie hiervan vinden. 
                       

9 opmerkingen:

  1. Wat een dotje van een kaart en de afbeelding is zo schattig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje met leuke afbeelding

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje Tietje! Superleuke stempel die erg mooi is ingekleurd te midden van een mooie creatie!

    Groetjes en een fijne zondag!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje is het geworden, mooi afdrukje met de naam erop helemaal top!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tietje,

    Daar ben ik weer.
    Wat een leuk en lief stempeltje en je hebt er een prachtig kaartje mee gemaakt.
    Fijne zondag.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach wat een schattig geboortekaartje heb je gemaakt Tietje, zo lief.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige babykaart, helemaal top.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superschattig babykaartje heb je gemaakt Tietje, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou het is een beauty hoor Tietje, zo mgaaf ook die vlinderrrand! Past er perfect bij.
    Bedankt nog voor je lieve reactie op mijn laatste kaart, de stipjes zijn inderdaad met Frantage embossing gedaan. Is echt leuk spul!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen