zaterdag 16 november 2013

scrap lay out.

Ik had deze foto nog liggen En bij het cards and scrap challenge blog hadden ze een challenge maak een lay out met een grote foto Dit is mijn kleindochter Maaite met mijn broer zijn kleinzoons Niek en Sven Deze foto is op 6-12-2012 gemaakt dus het mag wel weer sneeuwen lekker ik mag daar wel over.Het papier is van Basic Grey (Aspen Frost) De sneeuwengel en het vogeltje op de tak en de letters zijn op de cricut gemaakt.Met deze lay out wil ik meedoen met
http://www.cardsandscrap.nl/2013/11/scrapuitdaging-4.html

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lo, Tietje. Mooie foto heb je erbij gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker speels, winters en mooi gemaakt Tietje! Leuke foto!! Die verdient het ook om zo prachtig te scrappen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie layout Tietje, met een super leuke foto....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan! Leuk ook dat brrrr!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke en heerlijk winterse LO! Leuke foto!! Leuke tekst ook, dat BRRR. Voor mij hoeft het nog even niet te sneeuwen hoor, geniet nu nog lekker van de herfst ;) Gezellig dat je meedoet met de 4e Scrapuitdaging bij Cards&Scrap! Groetjes en fijn weekend verder,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige layout Tietje, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke layout Tietje, dat ziet er schitterend uit. Prachtig papier en erg leuke details. Het 'Brrr' is er ook heel erg leuk bij. Sneeuw is wel mooi maar dan wel met een lekker zonnetje erbij! Mooie foto trouwens.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan hoor. Bedankt voor je deelname aan cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen