maandag 2 december 2013

Herfst en Kerst




Deze twee had ik hier nog niet laten zien het is het zelfde patroon maar met ander papier ik vond het model wel heel leuk om te maken dus dacht ik daar maak ik direct twee van.ook wil ik jullie nog bedanken voor de lieve woorden bij de geboorte van mijn kleindochter.Het is een heel mooi kindje en we zullen er goed van genieten.Ik ben weer benieuwd wat jullie hiervan vinden en ik zou het fijn vinden als jullie dan ook een reactie achterlaten ik lees ze altijd met veel plezier.

10 opmerkingen:

  1. 2 prachtige kaartjes Tietje...heel leuk modelletje is dat...
    mooie stansjes ook aan de binnenkant...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw dit zijn héle mooie kaarten Tietje, prachtig model kaart.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige mooie kaarten, liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaarten Tietje, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaarten. Tietjes. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige en beeldschone kaarten heb je weer gemaakt ... je afbeeldingen zijn super en het bijpassende papier geeft het nog meer een boost , hartstikke mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je bent lekker bezig geweest zeg, maar liefst 2 van die prachtige kaarten. Heel erg mooi. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen