dinsdag 10 december 2013

Kerstkaart.


Deze kerstkaart had ik hier nog niet laten zien Het papier is van Bo Bunny.(Winter Fun)  De stempel is van Whimsey de kerstbomen zijn van Marianne design De border en het hekje is van Noor design.Ik wil jullie ook bedanken voor de lieve woorden op mijn vorige kaart Ik ben dus ook benieuwd wat jullie hiervan vinden.Ik vind het heel fijn als jullie dan ook een reactie willen achter laten Ik wil mijn kaart mee laten doen bij http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.nl/2013/12/nieuwe-uitdaging-kerst.html  
http://thedutchstampchickies.blogspot.nl/2013/12/challenge-5-kerstkaart.html 
http://decreatievezebra.blogspot.nl/2013/12/maand-challenge-4-plus-uitslag.html
 http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2013/12/anmacreatief-challenge-27-december-2013.html
             


12 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met een lief plaatje.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super leuke kaart Tietje...heel mooi ingekleurd plaatje....
    succes met de challenges....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje!!
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge bij DSCC
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemakt, leuke kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kerstkaartje! LEuk dat je meedoet aan de challenge van DSCC.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beeldschone kerstkaart en prachtig dp met een mooie combi van de versiersels! Echt een toppertje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart Tietje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij DSCC.

    Leafs Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart, Tietje. mooie stempel en de kleuren combi bruin/blauw is prachtig.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt!
    Dank-je-wel voor het meedoen met de ALLES-MAGChallenge bij AnMa Creatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke winterse kaart. Mooie kleurencombinatie is dit ook.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van de Creatieve Zebra!

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen