maandag 23 december 2013

Kerstkaart.


Bij de club kaarten showroom de schatkist hadden ze een mooie wedstrijdschets.Dus heb ik het wachtwoord aangevraagd en ziehier het resultaat.Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart Vind het altijd heel leuk om te lezen.Ik ben dus ook weer benieuwd wat jullie hier van vinden. 
Ik heb vorige week zaterdag een e bosser gekocht mijn big shot was stuk gegaan en ja dan moet er direct wat nieuws komen ik had het geld er al voor opgespaard Maar nu nog even ondervinden hoe hij werkt maar dat zal de tijd leren.Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie achterlaten als jullie een kijkje komen nemen Ik wens jullie allen fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar.


8 opmerkingen:

  1. Hoi Tietje,

    Lange tijd hier niet geweest, maar je hebt weer hele leuke kaartjes gemaakt, prachtig.
    En nog van harte gefeliciteerd met jullie 2e kleinkind Marre, wat in moai donker popke, geniet ervan.
    Een Ebosser, dat is een elektrische snijmachine toch,heel veel plezier ermee, werkt vast heel erg makkelijk.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Tietje, dat heb je weer mooi gemaakt! Ik ben benieuwd wat je allemaal met de e-bosser gaat maken, veel succes ermee. En natuurlijk hele fijne kerstdagen gewenst!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Tietje, prachtig. En wat super dat je een ebosser hebt gekocht, ben benieuwd of die je bevalt. Ook voor jou en allen die je lief zijn hele fijne feestdagen en op naar een super 2014.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tietje,

    Wat een leuke kaart heb je van de sketch gemaakt.
    En hele fijne kerstdagen gewenst.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wat een gave kaart joh!!! En hele fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart, Tietje.
    Mooi kleuren en prachtige details

    Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2014.

    Groetjes , Anja

    BeantwoordenVerwijderen