vrijdag 24 januari 2014

sol

Vandaag weer eens lekker aan de kaart gegaan.Bij de club Scrap en stempel hadden ze dinsdag avond een sol (Scrap on line)maar toen kon ik niet dan ben ik aan het volleyballen Maar vandaag was ik lekker vrij dus tijd zat om hem te maken.Het papier is van My Minds Eye een magnolia stempel De rondjes zijn van Spellbinder en de stempel is van Marianne,De hartjespons van Martha Steward.Twee spacers en ee brad Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden en als je tijd hebt even een reactie achter laten Ook nog bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart vind het altijd heel leuk om te lezen.Ook zag ik dat ik er weer een nieuwe volger bij heb Marleen leuk om je hier ook tegen te komen.

8 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart, Tietje. Vind 'm helemaal leuk!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart. Heel mooi gemaakt. Prachtige Details en kleuren.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is dit kaartje Tietje....mooie kleurencombinatie .... en ook Tilda is PRACHTIG ingekleurd!!!

    groetjes en een fijn weekend nog
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Tietje, supermooi vind ik hem.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Tietje,

    Wat een leuk kaartje, zo vrolijk en mooie kleurtjes.
    En ik lees dat je nog steeds volleybal, geweldig....ik ben gestopt...ook al blijf ik dat jammer vinden.
    Maar je moet soms kiezen en...ik heb voor mijn werk gekozen.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er weer een beauty van gemaakt en mooie verwerking van je kleuren! Heerlijk ...

    BeantwoordenVerwijderen