maandag 10 februari 2014

Kerstkaart.

Van het weekend ben ik met de schets van ccws aan de slag gegaan Dit is nr 5 alweer.Het papier is van Echo park Ik heb het voor de 2de keer gekocht ik vind het heel mooi papier De stempel is van Whimsy De sneeuwvlokken zijn van Marianne designen de tekst heb ik van pinterest.Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.Ik lees ze dan ook met veel plezier Met deze kaart wil ik meedoen met 
http://christmaschallenges.blogspot.nl/2014/02/challenge-109-sponsored-by-stamp-create.html


12 opmerkingen:

  1. Hoi Tietje,
    Mooie kerstkaart en leuk gedaan met de sneeuwvlokjes om je plaatje heen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk kerstkaartje weer Tietje...heel mooi ingekleurdd stempeltje en daar die ijssterren rond geeft een prachtig effect
    succes met de challenge

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerst kaart. Hele mooie uitwerking. Mooi papier weer.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tietje
    Jij gaat zo ook lekker met de kerstkaarten, het is weer een schatje om te zien, ik hoop het ook vol te houden, zijn we lekker op tijd klaar en geen stress.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aah...dit is ook weer een schatje!
    Een pracht van een kaart, Tietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tietje, wat een leuk kaartje heb je gemaakt met de sketch van CCWS.. Bedankt voor je deelname hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kerstkaartje Tietje, ik vind hem geweldig mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuke kerstkaart heb je gemaakt..
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend gemaakt en wat mooi gedaan ... Top joh!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart. Mooie kleuren En een hele leuke stempel.
    Je kaart is een plaatje om te zien.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen