woensdag 26 februari 2014

Teddy Bea.

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de reacties op mijn vorige kaart.Ik lees ze altijd met veel plezier.Ik ben op het heden helemaal gek op Teddy Bo en Teddy Bea.Ik kan ze nu zelf uit het buitenland bestellen ik heb vorige week een v3 kaart gekocht daar kun je geld op zetten en dan kan je spul in het buitenland bestellen is ideaal Hier is dan een kaart met Teddy Bea het papieris van Bo Bunny de Key lime collection.De tekst digi van pinterest De bloem en de takjes zijn van Crealies.Ik ben weer benieuwd wat jullie hiervan vinden.

11 opmerkingen:

  1. Hoi Tietje,
    Je kaart is super leuk!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kaart Tietje, heerlijk om weer een beetje voorjaar te zien!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ja het voorjaar is in aantocht ....de vogeltjes zijn al druk in de weer om een nieuw "huissie" te zoeken
    Je kaartje is weer een toppertje Tietje...Knap gedaan!!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Tietje, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel mooi uit je kaartje. Schitterend gedaan.

    Leafs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihih afdrukje is super liefff en alles past weer prachtig bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi! Mooie stempel en kleuren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart, Tietjes. Heel mooi gemaakt en een hele leuke stempel.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen