maandag 24 februari 2014

Voorjaarskaart.

Het lijkt hier wel voorjaar de zon is er volop bij maar het waait een halve storm Dan krijg je het lentegevoel heerlijk.Daar hoort dus ook een voorjaarskaart bij.ze hadden bij de crazy meiden een mooie sol dus daar heb ik aan meegedaan.Ik heb de kaart vrij rustig gehouden vind het soms zonde van het mooie papier om hem vol te plakken.Het papier is van Little yellow bicycle een magnolia stempel de wolkjes van memory box Joy stansen Martha steward vlinders en het rondje is een nestabillety En nog bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart ben dus ook weer benieuwd wat jullie hier van vinden. 
 

12 opmerkingen:

  1. Heerlijk hé het zonnetje! Gisteren heerlijk bij Lauwersoog wezen wandelen hier knapt een mens van op ik hoop nu ook dat er geen winter meer komt.
    Je kaart vind ik prachtig en mooi papier heb je gebruikt.
    Fijne dag nog!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt Tietje...heel mooi papier is dat ook....en leuk dat je met de sol van de crazy meiden heb meegedaan....daar ben ik ook nog lid van, maar ik ga er heel af en toe nog eens een kijkje nemen...Het kaartjes maken, mijn blog en al die blogjes die volg, slokken al mijn aandacht op....

    groetjes en een fijne maandag....
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje, en vrolijke kleuren.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er zeker heel vrolijk en voorjaarsachtig uit Tietje! Het is inderdaad waar dat dit weer wel heel erg gaat kriebelen....maar vergis je niet, de wind is nog wel heel guur hoor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart.Leuke digi. Schitterend gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart. Mooie kleuren ook.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart Tietje, ik vind hem prachtig,.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Tietje
    Schitterend is je kaart, wat een prachtig papier, dat heb ik nog nooit gezien, héél mooi.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Tietje.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen