maandag 17 maart 2014

en weer een.

Kerstkaart. Bij de ccws hadden ze weer een leuke schets .Zo kom je mooi aan je kerstkaarten
 Het papier is een oudje van Basic grey.Aspen frost.De stempels zijn van Sylvia van t zet.De bloemetjeszijn van Marianne design.De tekst stempel van Pinterest.Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart Ik lees ze ook met veel plezier.Ik ben dus ook weer benieuwd wat jullie hiervan vinden. http://christmaschallenges.blogspot.nl/2014/03/challenge-114-sponsored-by-ccws.html

9 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig en ik vind het ook een hele leuke sketch nog even zien of ik vandaag nog tijd heb om hem te maken.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sketch en wat een gave uitwerking.
    Mooi gedaan, Tietje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuke kerstkaart Tietje...prachtig die 2 stempeltjes en ook prachtig ingekleurd...ook de sketch is super gaaf!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kerstkaart. Met hele leuke stempels. Prachtig gemaakt, Tietje.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooi kaartje heb je gemaakt Tietje, ik vind hem schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een erg mooie kaart Tietje, dat heb je heel leuk gedaan!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen