dinsdag 11 maart 2014

Vlinderkaart.

Zo hier dan eindelijk weer een kaart Ik ben er een week mee bezig geweest en had niet de tijd om hem af te maken.Maar zie hier is hij dan. Genieten jullie ook zo van het mooie weer? We kunnen vanmiddag niet buiten zitten maar zondag en maandag wel En het spruit ook allemaal weer lekker uit vind dat frisse groen van de blaadjes zo mooi het mag van mij wel zo blijven Maar dit nemen ze ons niet meer af.Nog bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige kaart. ik lees ze altijd met veel plezier.Ik ben dus ook benieuwd wat jullie hiervan vinden.


12 opmerkingen:

  1. Ja wat is het heerlijk dit weer en daar moet je van genieten bij mij staat het kaarten maken opdit moment ook op een laag pitje.
    Je kaartje is mooi geworden.
    fijne dag verder
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart, Tietje.
    Ook hier hebben we genoten van het mooie weer en dan tussen de bedrijven door nog even aan de freubel of achter de compu!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Tietje, ook erg leuk om geel met blauw te combineren.
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww het mooie weer geeft je veel goeds terug joh! Zoals bijv deze kaart ik vind hem schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, met mooie kleuren en leuke stempel..
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is prachtig Tietje, heel mooi vind ik hem.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Tietje
    Ja hier in het westen is het ook prachtig weer hoor, het is genieten met volle teugen.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt, leuke stempel, mooi papier, een beauty.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heeeeel mooi is ook deze kaart weer Tietje...leuke kleurencombi...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Tietje,

    Prachtige mooie lente kaart, hele mooie combinatie.
    Geniet van het heerlijke zonnetje, ook nu schijnt ie weer lekker.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Tietje,

    Wat in skitterende kaart hast makke.
    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen