zondag 13 april 2014

Kerstkaart.

Bij de kerstkaarten club hadden ze een wedstrijd maak een kerstkaart in de kleuren blauw bruin
 Dat vind ik een hele leuke kleuren combi dit is de mijne geworden Ik heb de schets van ccws gebruikt
ook wil ik Grietje hier welkom heten leuk dat je mijn volger bent geworden het lukt mij nog steeds niet om jou te gaan volgen  Bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier. en wens jullie nog een fijne zondag.
                    

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, Tietje.
    Prachtige kleuren, mooi plaatje en de sterren maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kleuren combinatie is inderdaad erg mooi Tietje!! Leuk gedaan zo, de sterren, de vrolijke Tilda, echt een heel speels en mooi geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je kerstkaartje Tietje....hele leuke sketch ook...

    PS.... je lettertjes van je berichtje zijn wat moeilijk te lezen...ze zijn een beetje klein.....Of ik word te oud of moet aan een andere bril hahaha

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kerstkaartje Tietje, ik vind hem supermooi.
    Liefs va Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kerstkaartje prachtige combi van kleuren, bij mij wil dat nog even niet, die kerstkaarten, misschien over een paar maanden...
    Ik heb de volgersbalk verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, dus wie weet lukt het nu wel om me te volgen.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kerstkaart. Mooi dp en een hele Leuke Tilda.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Tietje
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan deze kaart.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is weer helemaal schitterend, een toppertje

    BeantwoordenVerwijderen