woensdag 16 april 2014

Vlinderkaart.

Hallo lieve bloggers Wat is het weer heerlijk weer de zon is er weer volop bij.nou nog een paar graden warmer en dan kunnen we weer lekker naar buiten.Maar eerst wil ik jullie deze kaart laten zien ik heb er nog geen tekst op gedaan want ik weet nog niet waar ik hem voor gebruiken ga.Dan wil ik Marianne ook welkom heten leuk om je hier ook tegen te komen en jullie nog bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart En jou bril is nog uitstekend hoor Rosina de letters waren wel erg klein maar dat heb ik ook uitgevonden Learning all the time.Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart, Tietje.
    Zo schattig dat beertje en wat een mooie vlinderrand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Tietje, ik vind hem weer supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi vlinderkaartje, die mal komt op mijn verlanglijstje... Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt Tietje voor het groter maken van de letters...beter te lezen zo...Je kaartje is weer prachtig...geweldig mooi is die vlinderrand langs de bovenkant....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen