dinsdag 20 mei 2014

Cas.


Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat geplaatst heb.Maar hier is dan eindelijk weer eens een cas kerstkaart ik kwam dit model bij een clubje tegen  en heb hem gister gemaakt  Genieten jullie ook zo van het mooie weer?Het mag van mij zo wel het hele jaar blijven .Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden en dan graag ook een reactie achterlaten nog maar bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier.
                                                                               

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Tietje.
    En van mij mag het ook nog wel een hele poos zo'n lekker weer blijven.
    Ik geniet er volop van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit supermooi gemaakt , ik vind hem geweldig mooi je kaart, top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk kerstkaartje Tietje... mooie stansjes heb je bruikt en ook een heel mooi plaatje van het kerstbeertje....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan en wat een dotje van een beer. Toppie.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kerstkaartje Tietje, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Tietje
    Het is zeker genieten van het prachtige weer, je hebt een mooie kerstkaart gemaakt, het beertje is ook zo lief.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje, en ja ik geniet ook van het mooie weer. Dat is ook mijn reden waarom ik minder in blogland te vinden ben. Heerlijk. Fijne dag nog!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen