vrijdag 23 mei 2014

Kaart.


           Hier dan deze week het 2de berichtje.zo ben ik er een tijd niet en zo twee keer achterelkaar.
           Bedankt voor de lieve woorden op mijn vorige kaart, ik lees ze altijd met veel plezier .
           ik ben dan ook benieuwd wat jullie hiervan vinden Dit was een kleuren uitdaging bij een clubje .De onderste foto is wat donker Maar in het echt is hij feller.Ik zou het leuk vinden als jullie een reactie willen achter laten.

                               

11 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart, Tietje.
    En wat heb je die tag mooi verwerkt in de pocket!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart Tietje, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer geweldig uit Tietje.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje, ontzettend mooi gemaakt en het plaatje is absoluut prachtig wat je gebruikt hebt, heel fris kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Tietje.....met een super leuk en mooi ingekleurd beertje SCHITTEREND!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Tietje, leuk idee om de tag te "verstoppen" het DP ziet er ook schitterend uit.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Tietje, wat een prachtige kaart! Mooi in deze kleuren en wat een lief afdrukje. De tag is er super bij!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lief kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heel erg bedankt voor deze moooooooie kaart beb er echt heel blij mee liefs monique

    BeantwoordenVerwijderen