zaterdag 3 mei 2014

Wedstrijdkaart.


Dit is mijn wedstrijdkaart van de kaarten club de schatkist Wachtwoord aanvragen betekent ook maken en inleveren.Gister het wachtwoord aangevraagd en vandaag gemaakt Ik denk gelijk maar maken want van hetzelfde  vergeet je hem te maken of er gebeurt wat Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart ik lees ze altijd met veel plezier.Ik ben dus ook benieuwd wat jullie hiervan vinden en als jullie dan ook een reactie achterlaten is het helemaal fijn Ik wens jullie een fijn weekend.

8 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Tietje, ik vind hem geweldig mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart, Tietje.
    Succes met de wedstrijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, mooi geheel.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een erg leuk kaartje, lieve kleurtjes.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig weer ,lekker vrolijk, mooi papier !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap hoor Tietje, dit mooie kaartje en dat je gelijk even aan de slag bent gegaan! Het resultaat mag er zijn!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend Tietje.

    Ook een erg leuk idee!!

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen