dinsdag 10 juni 2014

Schuine easelkaart.



Gister heb ik deze schuine easelkaart gemaakt.Ik had zulke leuke stansen van Joy crafts besteld en gister kon ik er pas mee aan de slag.het papier is van Bildmalarna.en de stempel ook.Is het bij jullie ook zo warm het is mij een beetje teveel van het goede ik kan er niet zo goed over Dus ga ik maar liever in huis zitten Maar aan de andere kant mogen we ook niet zeuren we hebben er lang op moeten wachten. Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart.ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden als je al langs komt vind ik het leuk als jullie dan ook een reactie achter laten ik lees ze altijd met veel plezier.

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Tietje.
    Prachtige stans en een heel mooie stempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart en idd een even zo schitterende mal alweer hihi.

    Leafs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi easelkaartje Tietje leuk zo dat schuin modelletje en ja de stansjes zijn ook heel leuk....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Tietje
    Wat een schatje van een easelkaart heb je gemaakt,leuke stempel en stans.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beeldige kaart heb je gemaakt met de prachtige nieuwe stansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje leuk eens wat anders die schuine easelkaart. Mooie stansen die zijn het wachten wel waard geweest. Maar rustig aan doen met dit weer.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart in een leuk model en wat een schattige Bildmalarna stempel. Leuk gedaan met het "raam". Je nieuwe mallen vind ik ook super mooi. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen