dinsdag 29 juli 2014

Spread.




Wij zijn weer terug van weggeweest We zijn even een paar dagen naar Duitsland geweest (Wat is het daar mooi.)Maar nu thuis nog lekker 3 weken vakantie Dus ben ik aan de slag gegaan met weer een nieuwe spread Ik kan heerlijk aan de gang en kan alles lekker laten liggen op de tafel zonder dat ik s'avonds alles moet opruimen wat is dat toch fijn. 
Ook wil ik Katja hier welkom heten leuk om je hier ook tegen te komen Ik ben weer benieuwd wat jullie hiervan vinden Bedankt voor de reakties op mijn kerstkaarten Ik lees ze altijd met veel plezier Zou het fijn vinden als jullie hier ook een reaktie willen achter laten.

5 opmerkingen:

  1. Ziet er weer super leuk uit, Tietje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooo en al weggeweest en nog eens 3 weken luieren??? heerlijk joh!! je spread is heel mooi en wat leuk met de paddestoelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja we zeggen niet voor niets home sweet home, maar een uitstapje over de grens is altijd leuk. Zo ook deze lay-out ziet er geweldig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tietsje

    Daar ben ik dan eindelijk weer in blogland en woww
    wat een leuke creaties heb ik gemist bij je.

    Leafs Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooooow dat zijn 2 prachtige layouts Tietje....hele leuke foto's ook.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen