zondag 24 augustus 2014

Happy birth day.

              
Vandaag heb ik deze kaart gemaakt het is lekker freubelweer.Ik doe op twee clubjes mee met een verjaardags lijst en nu had ik iemand vergeten die was gister jarig dus ik moest vandaag aan de slag heb hem ook al op de post gedaan dus ik hoop dat ze hem morgen krijgt Het papier is van Maja Coffee in the arbour de digi is een teddy bea en de vlaggetjeslijn en postzegel is van joy en nog een paar strass steentjes en klaar is kees.Bedankt voor de leuke reacties op mijn foto layout ben benieuwd wat jullie hier van vinden.




















 

9 opmerkingen:

  1. Ik ben vanochtend volger van je geworden....en nu staat er al een prachtige kaart van je op mijn blog!
    Een leuk kaartje met een mooie afbeelding erop.
    Ik kom zeker vaker bij je langs....je maakt leuke kaartjes ...en wie weet zie ik je ook bij mij eens langs komen.
    Altijd leuk om wat inspiratie van elkaar op te doen he!

    Groetjes en nog een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke kaart!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi is deze verjaardagskaart Tietje....daar zal de ontvangster vast nog wel heel blij mee zijn ondanks dat die misschien wat later aankomt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi en lief kaartje. Vind hem geweldig.

    leafs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ontzettend mooie kaart, heel leuk gedaan met al die verschillende laagjes Tietje!
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief en mooi kaartje

    Leafs fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Tietje,

    Zag dat je mijn volgster bent geworden op Pinterest.
    Door je Friese naam, werd ik als mede Friezin nieuwsgierig naar je en ben zo op je blog terecht gekomen.
    Grappig dat je ook nog dezelfde blog Layout hebt als ik.
    Vind je kaarten erg mooi, en ben daarom ook volgster van je blog geworden.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen